Back to Top

Tilaus- ja toimitusehdot

Tehdessään tilauksen asiakas hyväksyy nämä toimitusehdot ja sitoutuu niitä noudattamaan. Toimitusehdot koskevat verkkokaupan tilauksia sekä soveltuvin osin kaikkia muitakin tilauksia. Myymme tuotteita yrityksille ja 15-vuotta täyttäneille yksityishenkilöille.

Verkkokauppatilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut ja tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas on velvollinen tarkistamaan, että tilausvahvistus vastaa tehtyä tilausta. Epäselvyyksissä tulee viivytyksettä ottaa yhteyttä myyjään.

Myyjä

Tuotteiden myyjänä toimii Kylttikeskus.fi / Consult It Finland (y-tunnus: 2079945-4)

Yhteystiedot:
Kylttikeskus.fi
Consult It Finland
PL 22
01601 Vantaa
Puh. 040-567 6712
email. info@kylttikeskus.fi
https://www.kylttikeskus.fi/

Tuotetiedot ja -hinnat

Tuotteiden hinnat ilmoitetaan verkkokaupassa valitussa valuutassa. Verkkokaupan hinnat sisältävät suomalaisen arvonlisäveron. Joillekin asiakasryhmille hinnat voidaan näyttää ilman arvonlisäveroa.

Emme vastaa virheistä tuotteiden tiedoissa ja kuvauksissa. Epäselvissä tapauksissa varmista asia meiltä etukäteen. Pidätämme oikeuden muuttaa tuotteita ja tietoja ilman eri ilmoitusta.

Ilmoitetut hinnat sitovat myyjää lukuunottamatta inhimillisen erehdyksen, teknisen vian tai muun vastaavan aiheuttamaa ilmiselvää virhettä.

Toimituskulut

Toimituskulut lisätään hintaan. Arvio erilaisten toimitustapojen kustannuksista on nähtävissä ostoskorin yhteydessä. Lopulliset toimituskulut ja toimitusvaihtoehdot näkyvät ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Toimituskulujen suuruus määräytyy tilauksen kokonaispainon ja/tai ulkomittojen mukaan.

Yli 200 euron kertatilaukset toimituskuluitta! Tällöin valitsemme tilaukselle sopivimman toimitustavan.

Toimitus

Tuotteiden arvioitu valmistus-/käsittelyaika on ilmoitettu kunkin tuotteen kuvauksen yhteydessä. Kokonaistoimitusaikaan vaikuttaa myös valittu toimitustapa. Mikäli toimitusaika venyy normaalista esimerkiksi sesonkikiireiden vuoksi, pyrimme ilmoittamaan tästä asiakkaalle mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Tilaukset toimitetaan pääsääntöisesti yhtenä lähetyksenä, jolloin koko tilauksen toimitusaika on sama kuin tilauksen tuotteista pisimmän toimitusajan omaavalla tuotteella.

Ennakkoon maksettaessa tilauksen käsittely aloitetaan maksusuorituksen näkyessä tilillämme. Ota huomioon pankkimaksuissa esiintyvät viiveet.

Verkkokaupan tilaukset toimitamme Postin , PostNordin tai DPD:n välityksellä. Pääkaupunkiseudulla kuljetamme sovittaessa tilaukset suoraan asiakkaalle. Sovittaessa myös nouto varastoltamme on mahdollinen. Emme toimita posti- tai bussiennakolla.

Pidätämme oikeuden muuttaa asiakkaan valitsemaa toimitustapaa tilanteen vaatiessa. Jos uusi toimitustapa eroaa hinnaltaan alkuperäisestä, hyvitetään asiakkaalle hinnan erotus.

Ostaja on velvollinen vastaanottamaan tilauksensa toimituksen saapuessa. Mikäli lähetys palautuu myyjälle, on ostaja velvollinen korvaamaan tästä aiheutuneet kulut, mukaanlukien mahdolliset varastointi- ja uudelleenlähetyskulut.

Maksaminen

Verkkokaupan maksutapoina ovat Checkout-verkkomaksu, ennakkomaksu tilisiirtona, Payson-verkkomaksu, Paypal, Bitcoin-maksu sekä vain yritysasiakkaille lasku 14 vrk:n maksuajalla. Erityistapauksissa voidaan sopia maksu toimituksen yhteydessä käteisellä, kortilla tai Bitcoin-maksuna.

Checkout-verkkomaksu

Checkout-palvelussa voit maksaa kotimaisissa verkkopankeissa, maksukortilla (debit/credit) tai kännykällä reaaliaikaisesti. Joustavasti maksaminen onnistuu Joustolla tai Collector laskulla tai osamaksulla. Checkout -palvelun maksuehdot

Ennakkomaksu tilisiirtona

Maksaessasi ennakkomaksulla eli tilisiirrolla, saat tilauksen tehtyäsi välittömästi sähköpostiisi tiedot maksusuoritusta varten. Asiakas sitoutuu tarkkaillemaan sähköpostia tilausvahvistuksen jälkeen vastaanottaakseen ennakkotilisiirtoa varten yhteystiedot tai mahdollisia lisätietoja.

Mikäli maksu suoritetaan muulla valuutalla kuin tilaus on tehty tai maksu suoritetaan SEPA-alueen ulkopuolelta, on asiakas velvollinen maksamaan kaikki aiheutuneet pankki- ja valuutanvaihtokulut. Mikäli vastaanottamamme summa ei riitä kattamaan näitä kuluja, emme ole velvollisia toimittamaan tilausta. Pankkitilillemme maksun voi suorittaa euron lisäksi valuutoissa: CHF, DKK, GBP, JPY, NOK, SEK ja USD. Tällöin pankkimme perii valuuttakurssin lisäksi 5 euron vaihtopalkkion. Näitä ylimääräisiä kustannuksia ei palauteta peruutettaessa tilaus.

Odotamme suoritusta 7 vrk, jonka jälkeen asiakkaalle varatut tuotteet palautetaan myyntiin.

Payson-verkkomaksu

Payson verkkomaksulla voit maksaa tilauksesi suoraan Payson-tililtäsi, verkkopankkimaksuna (Nordea, Danske Bank tai OP-Pohjola) tai Visa tai Mastercard korteilla. Maksutavan aiheuttamat lisäkustannukset voidaan periä asiakkaalta tilauksen yhteydessä. Lisätietoja osoitteessa www.payson.se

Bitcoin-maksu

Voit maksaa tilauksesi suoraan bitcoin-lompakostasi. Lisätietoja bitcoineista.

Huomaa, että mahdolliset palautukset ym. käsitellään euroissa.

Paypal

PayPal-maksuissa maksunvälittäjänä toimii PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A. Maksutavan aiheuttamat lisäkustannukset voidaan periä asiakkaalta tilauksen yhteydessä. Tarkemmat tiedot ja ehdot PayPalin verkkosivulta tilauksen edetessä.

Lasku (vain yrityksille ja yhteisöille)

Laskulla myymme ainoastaan vakavaraisille yrityksille, joiden tilinpäätöstiedot löytyvät kaupparekisteristä. Tarkistamme luottotiedot. Pidätämme oikeuden siirtää lasku kolmannen osapuolen hoidettavaksi.

Maksuehto 14 vrk netto, ellei erikseen ole muuta sovittu.

Kotimaisiin tilauksiin lisätään laskutuslisä 5,00 euroa (alv 0%) ja muihin EU-maihin 12,00 euroa (alv 0%). EU:n ulkopuolelle emme toimita laskulla.

Mikäli laskua ei ole maksettu eräpäivään mennessä, on asiakas velvollinen maksamaan viivästyneelle summalle viivästyskorkoa 13 %. Myyjällä on viivästyskoron lisäksi oikeus periä kohtuulliset perintäkulut.

Ulkomaille toimittettavat tilaukset

EU alueella Suomen ulkopuolella toimivat yritykset voivat tilata tuotteita alv 0% hinnalla. Tämä edellyttää voimassa olevaa toisen EU-maan arvonlisäverotunnistetta (VAT ID). Tarkistamme tunnuksen voimassaolon.

EU:n veroalueen ulkopuolelle (myös Ahvenanmaalle) toimitettavat tilaukset myydään alv 0% hinnalla.

Suomen ulkopuolelle toimitettavissa tilauksissa asiakas vastaa ja huolehtii kaikista kohdemaan tuonti-, tulli- ja verojärjestelyistä sekä näistä aiheutuvista kustannuksista.

Tilauksen peruminen ja palautukset

Mikäli haluat perua tilauksen ennen valmistusta, ota ystävällisesti yhteyttä myyntiimme välittömästi.

Tuotteilla on kuluttajansuojalain (6 luku, 15 §) mukainen 14 vuorokauden peruutusoikeus, lukuunottamatta asiakkaalle yksilöityjä tai muita kuluttajansuojalaissa (6 luku, 16 §) mainittuja tuotteita. Yksilöityjä tuotteita ovat mm. kaikki tuotteet, joihin on kaiverrettu asiakkaan haluama teksti. Mikäli yksilöidyn tuotteen valmistus on aloitettu ennen peruutusajankohtaa, veloitamme jo aiheutuneet kustannukset asiakkaalta.

Peruutuksesta on aina ilmoitettava meille ennen tuotteiden palautusta.

Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja samanlaisessa kunnossa kuin se oli asiakkaalle toimitettaessa. Tuotetta palautettaessa on palautettava myös kaikki tuotteen mukana seurannut materiaali. Palautuslähetys on pakattava asianmukaisesti.

Asiakas vastaa palautuslähetyksen kustannuksista. Palautuslähetys on asiakkaan vastuulla kunnes olemme saaneet lähetyksen haltuumme.

Kuluttajansuojalain mukainen peruutus- ja palautusoikeus ei koske yritysten välistä kauppaa.

Vialliset tai virheelliset tuotteet korjaamme tai vaihdamme uusiin ja korvaamme näiden palautuksista aiheutuneet postikulut käsiteltyämme asian. Vastaanottotarkastus on tehtävä 14 vrk:n kuluessa tavaran saapumisesta ja samassa ajassa ilmoitettava mahdollinen virhe.

Palauttaessassi tuotetta pyydämme ystävällisesti ottamaan yhteyttä myyntiimme etukäteen. Tällöin voimme jo varautua asiaan ja asian käsittely sujuu nopeammin.

Peruutus-ja palautustilanteissa mahdollinen hyvitys maksetaan pääsääntöisesti asiakkaan ilmoittamalle pankkitilille euroissa.

Vahingoittunut tai kadonnut lähetys

Kuljetuksessa vahingoittuneesta lähetyksestä tulee välittömästi tehdä vahinkoilmoitus kuljetusyhtiöön. Verkkokauppatilauksissa pääasiallisina kuljetusyhtiöinä toimivat Posti ja Matkahuolto.

Kadonnutta lähetystä tulee tiedustella kuljetusyhtiöstä 30 vuorokauden kuluessa lähetyksestä. Pidämme kirjaa lähetysajankohdista.

Emme vastaa kuljetuksessa aiheutuneista vahingoista. Pakkaamme tuotteet asianmukaisesti, jotta vahingoittumisen riski saadaan minimoitua. Vahinko- tai katoamistilanteessa ota myös yhteyttä asiakaspalveluumme korvaavan tuotteen toimittamisesta sopimiseksi.

Vastuu ja vahingonkorvaukset

Myyjän vastuu vahingonkorvauksista rajoittuu enintään asiakkaan tuotteesta tai palvelusta maksamaan hintaan. Välilliset vahingot eivät kuulu vahingonkorvausvastuun piiriin.

Mahdolliset vahingonkorvaukset käsitellään pääsääntöisesti euroissa.

Vaaranvastuu siirtyy ostajalle silloin, kun tilaus on toimitettu asiakkaalle. Tuotteet ovat myyjän omaisuutta, kunnes tilaus on kokonaisuudessaan maksettu.

Verkkokaupan toteutus: Consult It Finland